Partyparty!

Igår så vart det lite party fast jag egentligen hade tänkt att vara lugn. Sara tyckte att jag skulle festa lite å då kan man juh bara inte tacka nej. Sista helgen innan jag drar till Oslo ska man väl självklart festa! Tänk att om en vecka sitter jag där på Bygdö.. *Shit!*

Jag jobbade till 9 sen racade jag hem, bytte om, drog med ett gäng öl och halvsprang hem till Sara och Pelle. Där var det ett helt gäng. Lisa, Micke, Linda, Annika och Elin. Vi hade precis börjat leka vomit när Saras kompis Anna kom upp med jag vet inte hur många människor det var. Sara vart lite orolig eftersom alla knappt fick plats.. Som tur var så gick några.
Utgång vart det såklart. Jag och Alex gick först eftersom resten var så sega och eftersom vi ändå skulle på bankomaten först. Å fast vi var till bankomaten och pratade med lite människor där så var vi först in. Vilka segisar!
Väl inne så vart det en massa dansande. Det var så sjukt varmt bara! Man måsta gå ut stup i kvarten för att kyla ner sig lite..
Jag hade i alla fall skitkul!

Här är lite bilder från förra helgen när det var party i hudik!


image310

   

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

va söööt du är min lilla älskling=)

2007-10-08 @ 14:17:39
Postat av: Kristin

Snygg outfit!! Vad är det för god drink du har i glaset då? :)

2007-10-08 @ 17:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0