Skor!

Hittade in på skopunktens webbshop nu på morgonen.

Skor är bland det roligaste jag vet, och väskor såklart! =) Vill beställa en massa men vet att om jag gör det så får jag dem ändå inte förrns jag kommer hem till Sverige. Funderar på att komma hem till helgen 9-11 oktober. Antagligen har min bil kommit då och pappsen har hunnit byta till vinterdäck på den. Tror också att det blir lagomt eftersom jag inte vill åka hem för snabbt och heller inte försent. Ska juh hem vid jul igen, och då blir jag hemma över jul och nyår. Kommer att bli en sån skön jul i år, det känner jag på mig! Jag slipper allt julpynt eftersom jag är här i Norge. Kommer väl att hjälpa till här å baka lite pepparkakor å pyssla med gutterna men inte alls på samma vis som när man är hemma. Jag vet att mammsen kommer att sätta upp ljusstakar i mina fönster i lägenheten i Ljusdal, å sen behövs det faktiskt inte så mycket mer där. Kommer verkligen att sakna ljusstakarna, de har inte sånna här i Norge. Det som är så himla vackert! Sedan när jag väl kommer hem så kommer allt redan vara iordning hemma hos mamma och pappa så jag kommer slippa julstress även där. Julklappar kommer jag inte ifrån men jag har faktiskt redan börjat. Har köpt en julklapp åt mamma!

Värst vad juligt detta inlägg vart, dte var inte meningen. Förlåt akp vet att du inte gillar julstressen.. =P

Här är i alla fall några skor som jag tycker är snygga!

                         

                    


Kommentarer
Postat av: AKP

hehe nä usch för julstress..
Det är verkligen inte långt kvar nu.
Sjukt vad tiden går fort!

2007-10-28 @ 19:38:12
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0