Sjuk? Nej glöm det!!!

När jag igårkväll kände att min hals började göra lite ont så bokstavligen flög jag in i mitt skafferi och letade fram vitaminer och vitlökstabletter som jag proppade i mig. Jag tänker nämligen INTE bli sjuk nu!

Imorse känndes det lite bättre men jag tog mina vitaminer och vitlökstabletter ändå för att förebygga. Jag vet att det är många utav barnen på Hermans barnehage som är sjuka så jag tvättar händerna som en dåre också.



Idag är det också jättefint väder här på Bygdöy, jag var nyss ute på en 40 minuters promenad. Det blåser lite kallt men när man går där dte är lä är det så undrebart varmt! Man blir på så himla bra humör när dte är fint väder. Det känns inte direkt skoj att jag måste dammsuga nu men dte är fredag och dte är en av mina "dammsugningsdagar".

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0