Ostekake!

Då var det bara 20 minuters gräddning kvar i ugnen för min Ostekake, betyder att jag hinner med ett blogginlägg.. =)

Jag har precis avslutat min födelsedagsmiddag. Har ätit bringebärcultura (hallonyoghurt), kellogs special k och digistive med philadelphia på. Mitt sällskap var mig själv. Niklas och André är hemma men de sitter och kollar på nån film som jag inte vill börja se i mitten och jag orkar inte laga nån ordentlig mat. Fick dock nyss ett sms av Emma som kommer hit om nån timme och då skulle hon köpa med lite mat. Sötnosen!

När jag kom hem från jobbet stod det en present på mitt nattuksbord (stavning?) från André och Helena. En vinare, jippieyey! =) Så söta!

Nu ska jag laga till smeten som ska vara uppe på ostekaken. Åh, vad gott det ska bli! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0