TILL SALU!!

Jag har bestämt mig för att sälja min lägenhet men först ut blir några av mina möbler som jag inte längre har användning av. Är ni intresserade av några av dessa saker kan ni höra av er till mig!

image511

Dubbelsäng, helt ny endast använd ett fåtal gånger. Den är reglerbar dvs. man kan ändra läge på den.
7000:-


image512

Soffa med tillhörande fåtölj i skinn. Finns även en ganska sliten 3-sittsig soffa som man får med på köpet om man vill ha den.
500:-


image513

Matbord med 4 tillhörande stolar.
1000:-


image514

Datorbord.
400:-

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska du sälja lägenheten? Why?

Vi måste ta och ses nån dag nu!! :)
PUSS

2008-02-20 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0