Vattenspridare = livet!! =)

Idag har jag varit barnvakt åt mina favoritguttar!

Nini och Kristan är på operan idag så jag har hämtat gugtterna å tagit hand om dem. I bilen var Herman såååååå söt! Jag höll på att dö, helt ärligt!
När jag svängde in på Bygdøy så vevade jag ner fönstrerna bak och höjde musiken, de spelade "low" på radion och Herman börjar digga som bara den! jag bara måste videofilma honom! kallemann var såklart med också å stylade lite..  Tyvärr hade jag bara med min mobil så det vart inte så bra kvalitet men ändå!
SÅÅÅ SÖT GUTT!!



När vi kom hem så började jag laga mat och gugttarna var ute och lekte. Efter en liten stund kommer Herman in och frågar om de får springa igenom vattenspridaren. Jag säger att dte kan de få göra innan de ska bada, vi ska äta först. han blir överlycklig och jag hör hur han springer ut och berättar för sin storebror att de ska få springa genom vattenspridaren innan badningen.
Jag gör klar maten och portionerar upp på skålar och går ut till bordet ute. Då möts jag av två dyngsura (!!) och överlyckliga guttar som sprungit genom vattenspridaren. Jag försökte bli lite arg men kunde inte annat än skratta. De var sååå söta! Å så himla glada! Precis då kommer Kristian hem från arbetet och ska byta om inför operan. Men han skrattade mer än mig så det var lugnt. han tyckte det var jättebra att de hade skoj.
Jag fick av pojkarna de blöta kläderna och lät dem springa några fler gånger innan jag hämtade handdukar och torkade av dem och sedan fick de sätta på sig pyjamas innan vi åt.
Guuuuud vad jag kommer att sakna dem när jag åker hem!!


Lyckliga guttar kan jag lova!! =)


Jag älskar den här bilden!!!


Sötisar i pyjamas!


Hans Herman!


Karl Kristian!



Guttarna har varit på topphumör hela dagen så de var värda en varsin glass till dessert!

Kommentarer
Postat av: Elin Svensson

Hej!! Måste bara skriva ett inlägg om när Herman diggar...han är ju underbart söt. Jag kan lova dig att du kommer sakna dem. Jag saknar dem massor.

Kram Elin

2008-06-02 @ 22:35:11
Postat av: Madde

Åh, jag vet! Jag kommer sakna sönder efter dem!! De är juh så underbara de där 2 guttarna!! =)

2008-06-02 @ 23:20:12
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0