För snäll?!?

Jag är oftast alldeles för snäll!

Dumsnäll skulle jag vilja påstå! Jag vill alltid vara alla till lags och gör för det mesta allt som jag kan för att det ska vara så. Men på senare tid har jag kommit på att man får inte mycket tillbaka. Självklart finns det underbara människor i mitt liv som är änglar, men inte överdrivet många. Jag har bestämt mig för att om jag ska komma nånstans i den här världen så måste jag skärpa till mig lite. Inse att det finns människor som tar hela handen (minst) när man erbjuder sig lillfingret. Om jag blir arg ibland så hatar inte hela världen mig för det. Fast jag gillar inte att vara arg, jag föredrar att vara glad. Men det är fasen nyttigt att vara lite sur och fräsa lite ibland. Jag har alltid tänkt att man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad. Men jag har ändrat det tänket nu, nu är det:
 
"Som andra behandlar mig behandlar jag också dem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0