Kallt!!!!

Idag är det kallt i Oslo!

Ni vet den där dagen, tror dte var i förrgår, som jag skrev att dte var 8 minus här. Jag ljög, dte var tydligen 15 minus. Både igår och idag har det varit närmare 20 minus. Jag vet inte exakt eftersom att våran termometer inte är att lita på. Idag hade jag täckbyxor, tjockaste vinterjackan, mössa och väntar hemifrån norrland på mig när jag åkte till jobbet. Jag frös inte, bara lite om fötterna. Eftersom jag var så bra påklädd så gick jag till nationaltheatret och tog bussen därifrån. Skönt med en liten promenix innan jobbet.

På jobbet hände inget nytt. Jag gjorde om 2 utställningar, snackade en massa skit med Siri och glömde att ställa upp syltetøyglasen. Kundvagnen med syltburkarna stod alldeles vid kassan och ändå lyckades jag glömma bort dem. Humn... Jaja, fixar det imorgon istället!

När jag kom hem käkade jag lite fruktsallad med keso och vaniljkesella, mumms, medans jag kollade på ett halvt avsnitt av Kyle XY och ett avsnitt av Gossip Girl med Olle. Olle är en riktig serienörd, han kollar nog på alla serier som finns. Nästan... Eller så gör han verkligen det!

Ikväll är André hemma också, ovant! Han jobbade sista passet för den här gången igår så nu är han ledig en vecka. Han sitter och äter mackor just nu och smaskar. Haha! Jag hör dig kusin, fast du har radion på! =P
På fredag så ska vi ha spelkväll han och jag har vi bestämt och sen på lördag blir det partey! Shit, nu är det snart helg igen känns det som. Jag hänger inte med i svängarna här!

Eller vänta lite, det är juh bara tisdag.... *slår mig själv på huvudet*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkar vara lite yr i bollen på det mesta,kommer säkert att "funka" bättre när ni få ha lite fest och roligheter i den kalla Osloluften. Puss

2009-02-04 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0