Update!

Nu har det varit dåligt med bloggning på några dagar...

Idag fick vi ÄNTLIGEN varor på Pytt og panne. Det var efterlängtat! Jag hade faktiskt saker att göra hela dagen vilket betyder att dagen bara flög iväg. Slutade 6 och då sprang jag in på Ultra och handlade en banan och en yoghurt och sedan hoppade jag på bussen mot gymmet. Jag kom fram 5 minuter innan hiphoppen började så jag sprang ner och bytte om helt galet snabbt. Sedan var det dans i en timme, så sjukt kul! Nu har vi haft samma koreografi i 4 veckor så nu kan man den och kan verkligen köra hårt. Nästa vecka är det ny dans, det ska också bli skoj!

Efter träningen drog jag och Emma och solade, så underbart! Å när jag kom hem så hade André varit jätteduktig och tvättat både sängkläder och vittvätt vilket betyder att tvättkorgen är nästintill tom nu! Trevlig överraskning! Bara därför är jag allmänt ofräsh och skippar duschen ikväll. Den får bli imorgon åsså ska jag byta sängkläder!

Fick en lite mindre trevlig överraskning när jag kom hem med. Festen som jag och André planerat att ha nästa lördag blev inställd. Sara, David och Olle ska hem till Västerås så då tyckte jag och kusin att det var ett ypperligt tillfälle att ha lite partaj eftersom vi vet att Sara och David inte är några direkta partyanimals och på så sätt slipper störa dem. Planen var att vi skulle ha förfest tillsammans med några kompisar och sedan gå ut så det är inget raveparty vi pratar om här. Sara och David tyckte inte att det var en bra idé att ha fest när de är borta eftersom de är rädda om sina värdesaker och att människorna inte ska respektera dem för att de inte är hemma. Jag vart faktiskt väldigt besviken och ledsen för jag hade sett fram emot det här. Jag tror verkligen inte att någon utav de som är bjudna skulle stjäla eller ha sönder nått avsiktligt. Jag är faktiskt för ovanlighetens skull rätt irriterad just nu (det sker inte alltför ofta...)!


Kommentarer
Postat av: Nette

Är väl klart att ni måste få ha fest om ni vill!? Ni bor väl där lika mycket som dom. De får väl skaffa ett kassaskåp o låsa in sina "värdesaker" i då om de ska vara på det viset;)

Hälsa brorsan från mig. PS Det man inte vet mår man inte dåligt av.

2009-01-29 @ 08:06:55
URL: http://nettevw.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ha fest! Herregud, era vänner är väl inga bovar direkt? Puss på dig!

2009-01-29 @ 08:56:50
Postat av: Mamma

Var finns empatin hos dessa, era vänner är inga tjuvar och banditer, såå löjligt och barnsligt naivt. Håller med Nette o Cissi Det man inte vet mår man inte dåligt av Kramar till dig och Andr

2009-01-29 @ 09:37:24
Postat av: Emma

Löjligt!!!! Eller är det kanske alla Oslos drägg ni bjudit in på fest ?! ;)

2009-01-29 @ 09:45:21
URL: http://tussilagoo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Äh, va fjantigt! ha fest ändå:)

2009-01-29 @ 09:56:18
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0