McFlurry Oreo

Okej... Jag är väldigt besviken på McDonalds nu!

Precis när jag verkligen tagit tag i mitt nyttiga liv så lanserar de McFlurry Oreo!!! Jag tycker McDonalds glass är väldigt god. I vanliga fall är min favorit den med chokladsås på men det smiter också ner nån McFlurry Lion ibland... Oreos måste vara en av de goadaste kakorna i världen! Ni som känner mig vet att jag hellre äter kakor än godis. McDonaldsglass + Oreos = Antagligen extremt gott...

Men jag är duktig och spar tills på lördag, eller nästa lördag med att smaka den! Inga onyttigheter på vardagarna! Då äter jag mina goda gojibär som min mamma så snällt skickat till mig. Fast de ser inte lika goda ut nu när jag snackat om McFlurry Oreo.. Attans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0