Still on!

Internet fungerar än...

Jag har lite beslutsångest om jag ska ta en "morgonpromenad" (förmiddagspromenad?) eller inte. Lutar åt inte.. =P Dels för att jag har lite ont i mitt vänstra knä och träningsvärk i både mage och rygg. Dels för att klockan hann bli så pass mycket, jag sov länge idag... Imorgon ska jag juh gå till jobbet, jag börjar 9 vilket betyder att jag ska kliva upp runt halv 7 så jag hinner göra mig iordning samt äta frukost på jobbet.

Nyss var det en parad som gick förbi hörde jag, trummor, liv och rörelse. Det är mer än vad man kan påstå det är på Osterhaus nu. Olle ligger och sover, Sara och David har jag ingen aning om de sover eller är å tränar. Jag ska i alla fall gå och äta lite frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0