Äpplen!

Äntligen är det riktigt goda äpplen i butikerna! =)

Satte nyss tänderna i ett rött, fint och framför allt GOTT norskt äpple. Nu är det bara väntan på apelsinerna kvar... ;P

Idag tycker jag det känns som måndag. Jag fattade ingenting när min chef sa "Ses på mandag!" när hon gick hem för dagen. Jag borde juh fatta att det är slutet på veckan eftersom jag är galet trött och har jobbar varenda dag den här veckan. 10 timmar mer än jag brukar har jag knegat ihop.

Ikväll blir det myskväll med tända ljus, film och kanske lite fruktsallad och glass? Jammie! =) Skulle ha haft nåns knä att vila huvudet på också men men... =P Man får se det positiva i det hela, dvs. mer glass till mig! Moahahahaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Synd vi inte träffades mer när jag bodde där borta Madde!!! Synd,synd.. =) Hoppas du haft en trevlig helg. Kramar

2009-10-11 @ 10:34:40
URL: http://annsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0