Eclipse

Tredje Twilightboken blev igår utläst! =)



"BELLA?"
Edwards soft voice came from behind me.
I turned to see him spring lightly up the porch
steps, his hair windblown from running. He
pulled me into his arms at once, just like he
had in the parkinglot, and kissed me again.
This kiss frightened me. There was too
much tension, too strong an edge t the way
his lips crushed mine - like he was afraid we
had only so much time left o us.

Den här boken lästa jag inte ut på 2 dagar, det tog bra mycket längre tid. Det berodde inte på att den var dålig utan på att jag läst lite för mycket och lite för fort på senaste tiden. Jag behövde helt enkelt en liten paus från läsandet. Nu är den pausen avklarad och igårkväll blev även Eclipse utläst. Nu känns dte verkligen att man kommit in i engelskan, jag tror jag kan räkna på ena handen fingrar hur många gånger jag slog upp nått ord i lexikonet. Detkänns bra. Själva boken är lite trögar än de första 2. Bella dras mellan Edward och Jacob och dte är verkligen fram och tillbaka mellan dem hela tiden. Slutet var såklart spännande och jag ville sååå gärna börja på fjärde boken igårkvällst men den får vänta lite. Först måste jag läsa Flcikan som lekte med elden, innan söndag... =P


Betyg:

B B B B
B

En svag 4:a i det här fallet. De 2 första böckerna var bättre men jag ser med spänning fram emot den fjärde och sista boken.. =) =) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0