Lovely Tuesday!

Jag bara ääälskar tisdagar!! =)

Nästintill varje tisdag så stressar jag från jobbet ner till gymmet för att köra mitt absoluta favoritpass, Dance Aerobic med Charlotte. Världens bästa och gulligaste ledare plus ett roligast och utmanande danspass, kan det bli nått annat än succé? Var fjärde vecka så är det en ny koreografi och idag var det första veckan på en ny. Då brukar det alltid vara lite extra svårt eftersom stegen inte helt sitter i benen men idag gick det så galet bra. Eftersom det gick så himla bra så kunde jag köra så svetten rann. Av nån okänd anledning var passet faktiskt lite extra kul ikväll och jag hade världens energi. När 55 minuter hade gått så hade jag lätt kunnat dansa en timme till, det riktigt spratt i benen på mig. Så jag gick helt enkelt ner till cardioavdelningen (ja, ner, det är nämligen två våningar på Elixia CC Vest) och sprang 10 minuter och körde snabba intervaller i 10 minuter till...

Det är konstigt att igår så var det riktigt jobbigt att springa 20 minuter medans idag orkade jag lätt med både ett svettigt danspass och 20 minuter på löpbandet?!

Efter min träningsprestation så tog jag och stretchade ut mina stackars ben ordentligt, solade solarium, bastade och tog en lång dusch som inkluderade peeling. Awesome!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0