Running

Drog på mig löparskorna efter jobbet idag...

Även mina nya Nike-löpartights åkte på. En av sportbutikerna på centret, Anton Sport, ska bygga ut och har 30-70% på hela butiken. LIVSFARLIGT! Jag blundar varje gång jag går förbi men idag slank ett par nya byxor med ändå. =)


Nikeskor, Nikebyxor och Nikelinne... HAHA...

Byxorna var supersköna och benen var pigga idag. Det var riktigt skönt att stå där på löpbandet, lyssna på musik och kolla på desperate housewives. Jag kommer sakna Elixia när jag flyttar hem till Sverige.



Såhär stog det på maskinen, men dagen till ära hade jag på mig min pulsklocka också. Den sa såhär:






Lite komiskt att det står att distansen är 0.00 km, men det är juh för att jag står på ett band. Jag har juh faktiskt inte färdats en meter frammåt en gång. Sen så varvade jag ner i 3 minuter till men då slog jag av pulsklockan, därför stämme rinte tiderna. Kaloriberäkningen vet jag inte helt vilken jag ska lita på men antagligen är pulsklockan mer korrekt där. Vi kan väl runda av till ca 400?! =)

Min maxpuls är ganska hög, här står det att maxpulsen på träningen är 196, det är 106% av max vilket är omöjligt.. 

Shit, jag tycker det är kul att springa! Det trodde jag aldrig skulle ske!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0