Superproteinsmoothie

Den här håller mig lätt mätt fram till lunch!

SUPERPROTEINSMOOTHIE
(1 portion)



Du behöver:
1,5 dl mjölk (jag använder osötad sojamjölk)
1 dl hallon
½ banan (jag föredrar fryst)
10-20 gojibär
2 msk kesella
½ skopa vaniljproteinpulver
En "skvätt" valnötsolja
En "skvätt" linfröolja
Kanel, jag öser på ganska mycket
Lite vaniljpulver (om man vill)
Några pumpakärnor (om man vill)
Knäck i ett ägg

Gör såhär:
Mixa ihop allt med stavmixer.

KLART!!

Om man inte gillar tanken med att äta rått ägg så kan man bara koka eller steka det och äta vid sidan om. Jag gillar när det går fort och tycker smoothien blir krämig och fluffig av ägget. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0