Teatime

Vi har galet mycket te här på Amalienborg!

Varje kväll dricker jag och Pernilla minst en kopp te var för att försöka få förrådet att i alla fall sina lite tills vi ska flytta hem. Här hittar man vit, grön, svart, rooibus, frukt, oolong, ört och alla möjliga tesorter man kan tänka sig. Så vi klunkar på!!


Grönt chaité i mugg från pip.

Idag var det dags att jobba igen efter 3 dagars sjuk ledighet. Jag känner mig mycket bättre men jag höll på att tappa rösten den sista timmen så jag bestämde mig för att vänta med träning i en dag till. Jag håller på att bli galen när jag inte får träna. Men imorgon ska jag försöka mig på ett besök till gymmet. Inget styrkepass men kanske lite crosstrainer i alla fall! 

Tisdagar är i alla fall alltid trevliga på jobbet. Jag öppnar ensam, det är väl inte så skoj, men klockan 13 kommer Victoria. Henne är det alltid skoj att jobba med, roligare människa får man leta efter. Jag kommer verkligen att sakna alla jag jobbar med när jag flyttar för tjejerna på Smageriet är underbara! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0