What to do

Vad gör man när man är lite deppig och nere, jo man shoppar!! =)

Både jag och Pernilla var lite trötta och på dåligt humör när vi kom hem från jobb idag. Så vi tog trikken in till Oslo City, ett köpcentrum som har öppet till 10. Där spenderade vi 2 timmar på shopping! =)

Först köpte vi lite bebiskläder, Pernillas kusin fick en dotter för 2 dagar sedan. På Kapp Ahl hittade vi såååå mycket fint! Mina stackars äggstockar skakade nästan sönder av överbelastning... ;)

Sen var det skor som hägrade, jag kom hem med två par och Pillan med ett. Det första paret hittade Pernilla åt mig på HM, de var på rea, 100 kr! De andra fann jag helt själv inne på Din Sko, nedsatt från 499 till 299, jag försöker intala mig själv att jag sparade 400 kr istället för att jag gjorde av med det.. Fast 50% rabatt känns faktiskt helt okej!

Klockan halv 11 på kvällen är jag verkligen ingen mästerfotograf (det är jag aldrig), men cirka såhär ser de ut:


Blomiga sommarsandaler, egentligen mycket mer blåa


Svarta kilklackisar (måste nog rengöra spegeln tror jag)

Kommentarer
Postat av: Sara

Kappahls bebisavdelning skulle kunna göra så man hamnar i lyxfällan ;)

2012-03-06 @ 23:01:29
URL: http://saramariatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0