Berries in my heart

Är det nått jag absolut inte skulle kunna leva utan så är det bär!

Jag kan äta bär flera gånger varje dag, normalt sett ungefär två gånger per dag. I smoothies, i kesella eller keso, i gröten, ja till och med i omeletter. Mina favoriter är hallon och blåbär, på sommaren är jordgubbar också prioriterade. Nu har jag sån tur att mamma och pappa har frysen full med bär. Och inte vila bär som helst, hallonen är ifrån trädgården och blåbären från nån skog i närheten. Det kan man kalla ekologiskt! 

Idag blev det en väldigt sen lunch och eftersom vi ska äta middag om inte alltför många timmar så blev det en lättare lunch. En bärlunch!


Ca 1,5 dl hallon och blåbär


2 msk var av vaniljkvarg, keso och rysk yoghurt plus en massa kanel


Toppa med dessa godingar


VOILA!!


Ett flatbröd med ett ägg och lite limepeppar intogs också

Kommentarer
Postat av: lina

Är det flatbrödet glutenfritt? Om inte, finns det tror du? Puss

2012-05-13 @ 10:53:40
URL: http://lijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0