Superfood

Nu har en greendrink intagits inför morgonpromenaden.

Renée Voltaires Super Greens Mix är en av de bästa jag smakat. Hon har mynta i sin och det gör den lite friskare i smaken. Sen att den är 100% organisk gillar jag också.


Super Greens

Jag har i flera dagar glömt att köpa äppeljuice men i morse så stod den äntligen i kylskåpet och väntade på mig. Vetegräs och spirulina smakar inte direkt hallontårta och äppeljuicen ger endel sötma som gör att jag tycker greendrinken faktiskt blir god. Jag föredrar att dricka juice som inte är från koncentrat eller som färdats över halva världen. Min absoluta favorit är Sunnivas premium eplejuice fra Sydtyrol som finns att köpa i Norge. Den är inte lika sötsliskig som de flesta andra juicer och helt perfekt enligt mig. Här i Sverige så föredrar jag Brämhults nypressade äppeljuice.

Juice

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Norge juice är den bästa, speciellt äpplejuice!!

2012-05-23 @ 09:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0