Tacokväll

Igår kväll tog jag min qashqai och rullade mot Järvsö.

Jag, Kattis och Karin hade bestämt oss för att ta en myskväll med tacos och vin. Det här passar juh inte in alls i min detox egentligen men jag gjorde egen quornfärs, och syndade med lite ost, lite vitlökssås och 2 glas vitvin. Nachochips är gjorda på majsmjöl och faktiskt glutenfria, den ni! ;)


Mumma!

Efter middagen hamnade vi alla i nån slags paltkoma och efter att vi försökt hålla oss vakna framför TVn så gav vi upp och gick och la oss. Vi var riktigt trötta alla 3 och somnade snabbare än snabbt. En riktigt mysig lördagkväll! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad spännande med ovisshet ;)

Det jag funderade på var om du skulle träna nåt när du var pä hemmaplan och om vi kanske skulle tränat tillsammans nån gång :)

2012-05-06 @ 21:11:06
URL: http://saramariatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0