Kvällis

En timme aerobic har avklarats ikväll!

Sandra och jag intog Friskis & Svettis en sväng ikväll och det var riktigt skönt. Aerobic var inte helt Sandras grej men hon klarade sig riktigt bra för att prova på för första gången. Jag som var på mitt första aerobicpass för ca 20 år sedan har juh hunnit träna endel på både steg och kordination om man säger så... 

Nu sitter jag och avnjuter lite kesella med varma bär, kanel och dinkelflakes. Gott och nyttigt! =)


I morgon har vi gruppredovisning på skolan. Vi har fått olika folkhälsoproblem som vi ska göra arbeten om, och våran grupp har fysisk inaktivitet. Vi har jobbat på effektivt och fått ihop ett häfte med information, en powerpoint-"film", ett youtubeklipp och en aktivitet. Nu ska jag lägga mig och läsa igenom mina områden innan jag somnar så jag är 100% redo imorgon. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0