Drilldag i Ö-vik!

Högakusten bron

Igår var jag plus 5 utav mina drilltjejer i Örnsköldsvik och drillade!
Vi åkte ifrån Ljusdal klockan halv 7 på morgonen, vi var trötta, men förväntansfulla! Elin och Emelie sov hela vägen ända tills vi kom till Härnösand och skulle åka över Högakusten bron. Då jäklar vart dte fart på dem! Kamerablixtrarna haglade! Jag vart alldeles vimmelkantig och höll nästan på att köra av vägen.. =) Nejdå...

Vi var framme i Ö-vik 10:05, bara lite försenade men vi var inte framme vid Arnäs IFs träningshall förrns en halvtimme senare.. Vi hittade nämligen inte! Det slutade med att en tant fick guida oss och köra före oss!! *haha*

Men sen drillade vi som aldrig förr i typ 7 timmar!!

Drill

Sen åkte vi hem igen. var hemma typ 9...

Man kan juh påstå att jag inte behövde vaggas till sömns igår.. Jag tvärdog så fort jag lagt mig ner! =)

FLER DRILLDAGAR TACK! =) =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0