Day and Night!



Hittade en gammal goding på youtube när jag klickade runt. Billie Piper (because we want to minns ni kanske?) med Day and Night, kommer ihåg att jag tyckte den här låten var så bra. Jag har alltid varit och kommer antagligen alltid att vara en riktig poptjej jag.. =P Den här låten gjorde faktiskt jag och Sanna Ek en drillslinga (ett drillprogram) till för en massa år sedan. jag minns att vi var nere i källaren i solarierummet. Vi gjorde programmet helt klart men använde det aldrig. Varför minns jag faktiskt inte. men jag minns att vi hade askul och att vi hade massa fräcka saker och moves med. Åh, jag saknar det!

Kommentarer
Postat av: AKP

mmm i hårbotten med :(

2007-11-05 @ 22:13:08
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0