Facebook!

image287

Jahapp! Då har man skaffat sig en facebook också.. Tänkte att jag inte skulle bli medlem i nån mer community men det gick inte så bra. Först förstod jag nada men nu börjar jag komma in i hur dte fungerar. Riktigt många som har det har jag märkt! Kul!

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli 9 så jag får sluta. Är extremt lugnt ikväll. det är juh faktiskt fredag, vart är alla människor!? Men självklart så kom det in ett 20 tal under den halvtimmen som jag försökte att äta. Så typiskt. Nu när jag vill att dte ska komma folk så är det lugnt men så fort man är upptagen kommer det. Slår vad om att om jag skulle gå ner och hämta upp lite tobak skulle det stå minst 3 och vänta på mig när jag kommer upp. För så är det bara...
Idag har jag inte gjort nått. Sån onödig dag. ag sov till 10, åkte och handlade lite mat. Sen var det dags att åka och jobba. 13-21 på en fredag. Sen så jobbar jag helgen också! Fyyy!
På btal om mitt jobb så har vi fått korvmaskin här på Preem nu också. Den är inte igångsatt än men nån gång nästa vecka (antagligen onsdag) ska vi sätta igång den. Ska bli spännande med lite mer saker att göra! Vilket kladd! Hoppas verkligen att man kan hålla sig borta från de fettbildande korvarna! Fast jag har juh bara 10 arbetspass kvar innan jag sticker så dte ska jag väl klara någorlunda bra! =)

Nu ska jag försöka hitta på nått att göra. Fylla på godiset igen kanske.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0