Trollbunden!

Då var en till bok utläst!



Joe är snygg, vältränad, charmig och framgångsrik. Kvinnor älskar Joe och det är en ytterst besvarad kärlek.

Att vara gift med Joe är inte lika roligt. Alice, som har gjort allt för att vara den perfekta hustrun, känner ändå att hon inte riktigt räcker till. Och ryktena om hans snedsprång med vackra kvinnor börjar bli allt svårare att negligera. Men han har alltid varit hennes stora kärlek - att bryta upp känns omöjligt.

När de flyttar till New York ser Alice det som en nystart. När de sedan hittar ett drömhus på landet i Connecticut, är det som om Alices liv äntligen får en mening och hon slår sig till ro.

Men Joe blir allt mer rastlös och det dröjer inte länge förrän han upptäcker att det finns lika många tillfällen till förströelse med andra kvinnor här som på andra sidan Atlanten.

Den här boken har jag läst ut på 3 dagar medans jag legat i solen och glassat. En lättläst, rätt rolig och ganska simpel bok.... Men jag gillar faktiskt att läsa sånna här "tjejböcker", speciellt när jag solar. Jag har läst 2 andra böcker av samma författare och de liknar väldigt på varandra. Det liknar lite på Marian Keyes böcker också fast Keys är ett par strån vassare.




BETYG:
B B B B B

3 av 5 B:n eftersom boken var underhållande men absolut inte bland de bästa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0