Träningsdagbok v.33

Den här veckan har jag lyckats träna riktigt bra, jag är stolt över mig själv! =)



Träning vecka 33:

Måndag:
6 km intervallträning på löpbandet samt lite mage/rygg - Skulle egentligen på spinning men missade bussen...

Tisdag: Easy Step, 40 minuter och Styrke & Core, 30 minuter - Inte lika jobbigt som förra veckan faktiskt!

Onsdag: Förmiddagspromenad, 120 minuter - Lååång promenad!

Torsdag: 5 km intervallträning på löpbandet, 30 min - Inga andra bra pass så då blev det löpning igen...

Fredag: Xycling 40 minuter - Inget höjdarpass, tråkig musik och oinspirerande ledare... "Det här är passets jobbigaste låt och ni får göra som ni vill under den", sa han.. Humn yeah right?! 

Lördag: VILODAG

Söndag: Promenad 60 minuter - Skulle egentligen på corebar men vågade inte träna pga. min onda mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0