Frukost!!

Jag bara älskar frukost!

Frukost är för mig lätt det bästa målet på dagen. Det spelar egentligen inte så stor roll om det är "lyxfrukost" med nybakta scones eller en snabb tallrik yoghurt innan man ska iväg på jobb. Självklart föredrar jag stora söndagsfrukostar då man kan sitta och ta det lugnt och äta tillsammans med någon än när man måste stressa. Men min poäng är att jag klarar mig inte utan mitt morgonmål. Får inte jag nått i min mage innan lunch så blir jag grinig, trött och på dåligt humör hela dagen. Jag förstår mig inte på de som inte äter frukost!



Nyss åt jag naturell yoghurt med müsli, äpple och kanel, 2 stycken mackor med (svensk!!) keso, rökt kalkon, tomat och gurka åsså såklart en kopp med grönt thé till! MUMMS!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

ÄLSKA FRUKOST!!!! :)

2009-02-23 @ 20:59:20
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0