Kesoplättar med kiwi och hallon!

Igår blev det ingen bild på mina älskade kesoplättar, men idag ska ni få en! =)


Kesoplättar, kesellaröra (med blåbär, björnbär & funlight raspberry), kiwi, hallon och såklart pudrat med kanel!

Det bästa med kesoplättar är att man kan variera dem så otroligt! Igår åt jag lixom dem med räkor och dill och idag med frukt och bär. Knasigt! =) Men när det finns sånna här godsaker som står och väntar på mig i kylskåpet så är det så himla lätt att vara sund och nyttig! Nu är det slut på alla bär så idag efter jobbet ska jag ta mig en tur till en turkshop och handla in lite nytt. Funderar på å gå till en som ligger lite längre ner. Det är en ganska så stor och jag har för mig att de har större utud än den borta på Carl Berner. När jag bodde på Osterhaus behövde man aldrig leta, fanns hur många som helst överallt.. =P

Idag jobbar jag 10-16 och idag hinner jag nog inte med någon träning. En promenad blir det såklart, ajg kanske till och med ska ta å gå hem från jobbet... Då kan jag ta fruktshoppingen på väg hem. Var ikke det en god idé! Om det inte regnar förstås...

OBS!
Recept på både kesoplättarna och kesellaröran finns längre ner i bloggen undre kategorin "Mat".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0