Pannkaka med kesellaröra

Lovade Lilian att lägga ut lite recept... =)
PANNKAKA MED KESELLARÖRA
(2 små portioner)
PANNKAKA:
Du behöver:
2 äggvitor
Bär (jag valde blåbär och hallon)
Lite vaniljsocker
Lite bakpulver
Kanel
Gör såhär:
Sätt på ugnen på 200 grader.
Vispa äggvitorna till hårt skum.
Tillsätt vaniljsockret och bakpulvret.
I med bären.
Rör om och lägg smeten i en ugnsfast form.
På med massa kanel!
In i ugnen i 10 minuter.
KESELLARÖRA:
Du behöver:
En burk kesella (kesam om du bor i Norge)
Bär (jag hade blåbär och hallon)
Fun light (jag hade raspberry)
Gör såhär:
Mixa allt med i en mixer eller med elvisp.
Inspiration och recept från Millans Fitness Blogg!
En riktigt intressant blogg som jag läser dagligen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0