Evighetens Kyss

Nej! Nej, nej, nej, NEJ! Den kan juh inte ta slut redan för sjutton!!
Jag som inte hunnit köpa andra boken än, hur ska jag klara av att vänta till imorgon!?



Jeg hadde aldri tenkt noe særlig over hvordan jeg kom til å dø - selv om jeg hadde hatt god grunn til det de siste månedene - men uansett ville jeg aldri ha forestilt meg det på denne måten...

Da Isabella Swan flytter til den dystre byen Forks og møter den mystiske og besnærende Edward Cullen, tar livet hennes en spennende og fryktelig vending. Slik begynner den besettende kjærlighetshistorien som er blitt en av tidenes største ungdomsboksuksesser i USA, og som nå er filmatisert.

Jag har juh redan skrivit om den här boken i min blogg och även fast jag hade höga förväntningar på den så har den trollbundit mig. Gud så bra bok, jag gleder mig till nästa!! =) =)



Betyg

B B B B
B
 
Den får faktisk bara (ja, i det här fallet är det bara) 4 B:n utav mig eftersom jag med stor säkerhet tror att orginalverisionen är bättre, så jag reserverar 5 till den... =P På grund av att jag läste den på norska så antar jag att det är några saker jag inte fått med mig så jag ser fram emot att läsa den på engelska!



Kommentarer
Postat av: Lina

Är det här första boken på norska? Den heter "om jag kunde drömma" på svenska och jag har precis läst den och nummer 2, är inne på trean nu =P Men jag tror helt klart som du, att orginalet är mycket bättre...

2009-06-15 @ 12:50:11
URL: http://mybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0