Mat-Quiz

Hittade ett quiz hos Rebecca som jag tänkte fördriva tiden med... =)



Favorit-maträtt: Jag äter juh allt och gillar det mesta men tacos och fajitas är favoriter samt kyckling.
Favorit-krydda: Örtsalt, oregano, citronpeppar, kycklingkrydda mm!
Favorit-pålägg: Keso, skinka, tomat och citronpeppar! Mmmm!!
Favorit-frukost: Gröt, mackor, keso med bär, frukt mm. Jag tycker frukost är det bästa målet på dagen!
Favorit-macka: Hembakt grovt bröd sen spelar pålägget ingen större roll!
Favorit-snabbmatställe: Max
Favorit-pizza: Kebabpizza, Calzone special eller Portofino! SVENSK såklart inte äcklig Norskpizza... =P
Favorit-snacks: Humn.. snacks? Choklad?! Glass? =P
Favorit-grönsak: Röd paprika och faktiskt broccoli
Favorit-frukt: Kiwi och granatäpple
Favorit-skaldjur: All slags skaldjur!!
Äckligaste mat: Fiskepudding, BLÄ VAD VIDRIGT!!!

Favorit-dryck: Vatten, Fun light appear, Pepsi Max
Äckligaste dryck: Söta sockrade drickor...

Finns alltid i mitt kylskåp: Keso, kesella, ägg, grönsaker
Finns alltid i min frys: Bär, kyckling, fisk
Mat jag oftast äter: Kycklingwok, köttfärssås, omelett, kesoplättar mm.
Mat jag är bäst på att laga: Det mesta.. ;P
Kokt/stekt/friterat: Grillat eller stekt
Hemmalagat eller restaurang: Hemmalagat med nått restaurangbesök ibland.. =)
Äta ensam eller äta med andra: Skulle föredra att ha nån att äta med för jag nästan alltid äter själv...
Djur jag äter: De vanligaste.. =P
Något jag skulle vilja äta som jag aldrig ätit: Finns massor att upptäcka! =)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha ja men det är ju hemskt när man får sånt där sug, man bara MÅSTE ha det då;)

2009-10-09 @ 07:12:35
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0