Träningsdagbok v.39

Den här veckan vill jag egentligen inte skriva in för det är nästan inget att skriva in. Hade ont i halsen från måndag till torsdag, jag hatar verkligen att ha ont i halsen!

Satte även mig själv på en detox som jag startade på fredagen. Känner mig redan bättre fast jag har några dagar kvar på kuren.



Träning vecka 39:

Måndag:
Morgonpromenad, 50 min - Rundaaaan!! =P

Tisdag: Ofrivillig vila - Ont i halsen

Onsdag: Ofrivillig vila - Nedrans hals...

Torsdag: Promenad, 120 min - Lååång tur med Bo!

Fredag: Ofrivillig vila - Detoxdags!! Nu jävlar ska skiten ut!

Lördag: VILODAG - Jobblördag!

Söndag: FAME, 60 min - Åh, äntligen! Så skoj! =)


Kommentarer
Postat av: carro

va äter du då? =)

2009-09-28 @ 23:01:26
URL: http://carolinejonsson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0