Vad sker med GI?


Nu är jag inne på min tredje vecka med gi-metoden...


Veckan som gått har jag varit jätteduktig med mina promenader men inte skött maten så väldigt bra. Det har blivit mycket nötter, småätande, dålig planering och jag fick chokladabstinens en dag och åt alldeles för mycket av den varan... Men en dålig dag var 14 dag kan jag faktiskt leva med.. ;) När jag ställde mig på vågen imorse  så stog den på samma nummer som förra måndagen. Tråkigt... Så idag har jag ägnat dagen åt att planera mat 2 veckor framåt. Nästa måndag kommer bli en syndens dag, det är 16 maj, dagen före norskarnas älskade 17 mai, och det innebär utgång! Jag har varit nykter i 2 helger nu och jag mår så himla bra av det. Jag har varit ut eller på fest båda två gångerna och det har gått superbra, jag kan ha kul utan alkohol! Men på måndagen ska jag faktiskt festa till det med en öl eller 2 och vin. Känns helt okej! =)

 



Tänkte att jag lägger in lite info om gi utifall nån är intresserad... ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0