Ljusdal

Home sweet home!

Igår rattade jag min gråa fara mot de Norrländska skogarna. Cirka 6 timmar tog det för mig att åka från Oslo till Ljusdal. Det var nästan ingen trafik och det flöt på riktigt bra! 

Jag kom hem samtidigt som pappa, jag höll nästan på att köra på honom på uppfarten, han hade vart på Odd Fellow. Mamma och Pennie kom och mötte oss och lilla Pennsan hoppade, skuttade och skällde medans svansen for fram och tllbaka. Väl inne blev det pusskalas kan jag lova, lilltussan! ♥


Vackra Pennsan!

Idag tog jag och mamma med oss den lilla damen på en promenad runt kyrksjön. Hon har blivit jätteduktig att gå i band! Hon har på sig en sele när vi är ute, jag ska köpa ett fint rött koppel åt henne så får vi se om det ens är möjligt att hon kan gå ännu bättre. Överlag så brukar hundar gå bättre när de har halsband efterom man får bättre "kontakt" med dem då.  


Pennie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0