Morgonstund

Inatt har Chino (och jag) blivit väckt av Pennie några gånger...

Först klockan halv 11 på kvällen kom hon in och kollade läget. Då gick jag upp och stängde dörren så hon inte skulle kunna komma in. Det hjälpte inte speciellt mycket då Chino hörde när hon var utanför dörren ändå. Tre gånger till kom Pennsan och väckte oss, sista gången var klockan 5 och efter en timmes bökande av lillskiten så gav jag upp och klev upp. Jag tog med mig både honom och Pennie ut på morgonkissning. 

Nu har jag intagit dagens frukost, Chino läser tidningen med mommen och Pennie ligger utslagen i sån fåtölj.. Jag VET att det står massor om hundarna nu men så får det bara vara... ;)


Bananomelett!


Chino läser tidningen!


Pennie är tröttis!

Kommentarer
Postat av: tant linda

Haha! Klart Pennie sov gott, hon som varit uppe och bökat omkring hela natten :p

2012-04-09 @ 22:11:23
URL: http://svartviolett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0