Ut på tur, aldri sur

Då har jag och fröken Shira Shakira avklarat en timmes promenad!

Vet ni vad det här är förnått?



Det är våren som kommer smygandes.... ;)

Det är superduperfint väder ute, 10 grader i skuggan och solsken. Det var massor med folk ute och rörde på sig idag. Vi gick upp till Frognerparken och tog ett varv där, så himla mysigt.  Det var väldigt blött på vissa ställen så när vi kom hem fick Shiris ducha magen och benen. 


Turveien mot Frognerparken


Vårtecken!

Jag slog även på stort och gjorde årets ANDRA vurpa. Halkade i en backe och gled på isen en bra bit ner. Den här gången tokhöll jag i kopplet så det tappade jag inte. Dock offrade jag mina fingrar, jag fick några skrapsår... 


Varken brant eller lång, men hal!


Ajaj...

Solen stekte på och var riktigt varm. Jag som hade på mig ullunderställ fick knäppa upp jackan helt. Dagens dos av D-vitamin är intagen. Jag hoppas att morgondagen och söndagen blir lika fin! =)


Shira posar i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0