Busfröken

Idag har Shira Shakira varit i sitt esse...

Först hittade hon en tom köksrulle som var superkul att slita sönder, helt okej för mig. 


Offer nr 1; köksrullen


Sen, under tiden jag var i badrummet och satte in linserna (det tar väl max 2 minuter). Så hade hon rivit ur hur mycket stoppning som helst ur en kudde. Det låg över hela soffan och även på golvet.


Offer nr 2; den gröna kudden

Det här tyckte jag inte alls var lika okej, jag ropade nej och tog bort henne därifrån. Men sen så kunde jag inte hålla mig ifrån att skratta. Knäpphund!!
Så nu ska vi gå ut och gå på promenad upp till Frognerparken så hon får springa av sig lite energi. På så vis kanske jag slipper flera bus idag av lillfröken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0