Hotellmys

Ikväll blir det hotellmys för mig.

Middagen är uppäten och snart ska jag lägga mig i sängen och se om det är något bra på tvn. Annars så har jag en hel säsong med Greys Anatomy som bara ligger och väntar på att jag ska börja kolla. Jag köpte även med choklad från Smageriet idag och jag tror inte att jag kommer klara att inte äta lite... ;)

Dagens hotellmiddag blev en gammal goding som jag ofta åt som lunch när jag jobbade här. Menys ceasarsallad med räkor och avokado, det är sååååå gott! Det blev även lite dessert, nämligen KESAM VANILJE (!!) och turkisk yoghurt med björnbär, hallon och blåbär. Jag ska ta med så många sånna där vaniljkvarg som jag kan över gränsen på söndag. I looooove them!! ;)


Ceasarsallad


Kesam/yoghurt med bär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0