Low Carb-mål

Igår provade jag low carb-målet hos Max.

Jag blev positivt överraskad för jag tyckte att både hamburgaren och bönsalladen var riktigt goda. 

"Low carb-burgare av garanterat svenskt nötkött, serveras inbäddad i fräscha blad av isbergssallad med ost, tomat, rödlök och Max orginaldressing. Serveras med dryck och valfritt tillbehör." Så beskriver Max hemsida sin hamburgare och även om bilden som ligger där är mycket snyggare än vad min i verkligheten var så blev jag mycket nöjd. De blandade bönorna som ligger i en vinegrett smakade som sagt också mycket bra.


Kommentarer
Postat av: Lina

jag testade också den när jag var på Nordby för några veckor sen, helt ok..men tyckte den innehåll väldigt mycke dressing...men kan också bara vart min.

2012-06-10 @ 10:23:12
URL: http://lijna.blogg.se/
Postat av: Caroline

Den är riktigt god :)

2012-06-10 @ 10:30:03
URL: http://carolinejonsson84.blogg.se/
Postat av: mamma



Ser verkligen ut att smaka god!

2012-06-10 @ 10:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0