Tapas

Igårkväll blev jag bjuden på hemlagad tapas!

Ugnsrostad paprika, rödvinstekt chorizo, en riktigt god tonfiskröra, ost, oliver plus lite mer. Herre gud vad gott det var! Det är så trevligt att bli bjuden på middag av människor som kan laga mat. Det blev ett glas rödvin till maten, Per Morbergs, och det smakade också riktigt bra.

Vi avslutade dagen med att kolla på fotboll, dricka drink och sitta och prata en massa. Vilken trevlig kväll, jag önskar jag bodde närmre så vi kunde göra det här oftare. Kusin Cissi och hennes Paul är så gulliga.


Lyxmat

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag känner en till som är grym på att laga mat! ;)

2012-06-10 @ 16:02:54
URL: http://lijna.blogg.se/
Postat av: mamma



Duktiga kockar vi har i släkten..du är också en väldigt bra kock "Madde" Hälsa Cissi och Paul!

2012-06-10 @ 16:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0