Kycklingsallad

Idag blev det lunch på stan!

Jag och Pernilla mötte upp Mumin, vi letade upp en uteservering och där blev det en kycklingsallad ute i solen. Tänk vad kul det är att bara sitta och kolla på folk. Gratis underhållning på hög nivå! ;)


Kycklingsallad UTAN pasta ;)


Supergott!!

Jag drack en bonaqua med smak av blodapelsin. Den har jag inte sett förut men det betyder juh absolut inte att den är ny. Har man bott i Norge i nästan 5 år så missar man endel nyheter på den Svenska marknaden... ;) Den var i alla fall JÄTTEGOD!! Jag tyckte nästan att den smakade som en läsk. Nu är jag inte en person som dricker speciellt mycket läsk men ändå. Den hamnar på första plats bland de kolsyrade vatten som jag smakat!


Bästa vattnet!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej!

Jag hittade till din blogg via Frukostera-bloggen där en av dina frukosar var med. Jag måste bara fråga, vart har du köpt det underbara porslinet som är med på den bilden? :) Jättefint verkligen!

2012-05-26 @ 09:22:41
Postat av: Madde

Bea! Om du undrar över de fyrkantiga vita tallrikarna så är de köpta på entré i Örebro, de finns dock inte kvar där längre. Dem är i alla fall av märket Sam & Squito (by Xiahe Co.). =)

2012-05-26 @ 10:50:22
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0