Loka goes crazy!!

Någon som missat Lokas nya galna smaker?

Lemon pie, strawberry ice cream och chocolate shake lät så konstigt så jag var tvungen att köpa dem.

Det var med en viss misstro som jag skruvade av korken på chokladlokan och försiktigt sniffade på den. Jag hade förväntat mig en kemisk, lite bitter chokladlukt men blev förvånad då den verkligen luktade chokladmilkshake. Tog en försiktig liten sipp och vart ännu mer överraskad då den även smakade chokladmilkshake!!

Jag vred på flaskan för att läsa innehållsförteckningen och se vad det är för skit som de stoppat i den här men där stod det "naturliga aromämnen".

Jag kunde inte låta bli att även smaka på den som heter lemon pie, och även den föll mig i smaken. Den var inte lika söt utan syrlig och god.
Strawberry ice cream får bo i kylskåpet till imorgon och den är det ultimata testet för mig. Efter att som 16åring blivit dyngfull på shots av jordgubbsvodka har jag riktigt svårt för kemisk jordgubbsmak. Det ska bli spännande att prova den!!

Jag skulle vilja påstå att dessa är både bra och dåliga som ersättning av sötsaker. Självklart är det bättre att dricka vatten än att äta godis/glass/bakverk men jag misstänker att dessa även kan trigga igång sötsuget hos vissa, särskilt de som är sockerberoende. Detta är bara en teori jag har så är ni som läser sugna på att prova tycker jag absolut att ni ska göra det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0