#tbt - Vår förlovning

Ny kategori! Tbt står för throwback thursday och betyder att man helt enkelt går tillbaka i tiden.

Nu kommer jag såklart att gå tillbaka i tiden fler dagar än bara torsdagar men på just torsdagar och under denna kategori kommer det vara lite mer speciella tillfällen. 

Jag tänkte starta med den 21 juli 2014. Den här måndagen var ingen vanlig dag utan min och Kristers 2-års dag. 2 år låter så väldigt lite för det känns som jag varit tillsammans med honom så mycket längre. Vi hade sedan länge tillbaka planerat vad vi skulle göra den här dagen, nämligen förlova oss! 


Det var en jättefin sommardag och vi gjorde det enkelt för oss. Vi packade en picknickväska med jordgubbar och bubbel sen tog vi fyrhjulingen och åkte upp i Järvsöbacken. Med oss hade vi såklart våran ringbärare Signe. Fast hon var mest intresserad av att klättra i grustagen.

Det var så mysigt och vackert däruppe i skidbacken och vi hade utsikt över hela Järvsö. Det som också var lite kul med våran förlovning var att ingen visste om att vi skulle göra det. Förutom mamma och pappa. Mamma var nämligen barnvakt under tiden vi var och köpte ringar och hon räknade ut vad det var vi höll på med. 

Här kommer en bildbomb från dagen:

 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0