Längesen nu!

Har jag varit dålig på att uppdatera här på sistonde eller?
Svar ja!

Vette fasen vad jag har sysslat med! =)

Eller jo.. Jag har jobbat bra mycket! Min arbetskollega Johan har skolat in sin son Fabian (som är en mycket söt unge =) och har därför inte kunnat jobba sina förmiddagspass så därför har jag och Andre fått hoppa in och jobbat lite extra! jag skyller mitt dåliga bloggande på det! Plus att dte inte hänt så mycket!

Jag var i Gävle i lördags på Cityfesten! Drack lite öl, åt langos, köpte ett smycke till min navel och åt en munk! Jag, Mathias, Andre och Helena var dte som åkte. Vi hade det skoj och mysigt! Vi hängde ett tag med Micke men efter ett tag så skickade vi hem honom! =) Vi tyckte dte var dags! Han var så söt, hälsade på typ varenda människa vi gik förbi! Lite pinsamt var det väl också men sånt får man ta! =)

Varför kan jag inte skriva e med en ' över? Det blir såhär: ´´e...  Varför varför varför?? Det blir juh 2 iustället för en över e:t... Min dator gillar inte mig.......... ´´e´´e´´e´´e´´e´´e´´e´´e´´e´´e´´e    nej, det funkar inte... Jag ger upp! Jag kan juh inte skriva Andr´´e heller.. då får det helldre stå Andre...

Härom dagen så satt jag och kollade på en massa utbildningar, å jag vart jättesugen på att börja plugga! =) Är dte normalt? *haha* Så nu har jag bestämt mig att om ett år så kommer jag sitta i en skolbänk igen! *haha* =) Som dte känns nu ås blir det lärare i Gävle som jag kommer läsa! Men den som lever får se.. jag hinner antagligen ändra mig! Fast jag har hållt fast vid lärare ett bra tag nu! =)
Jag ska passa på att skicka alla mina "lycka till" till Kattis osm har börjat plugga i Linköping nu! Detta klarar du gymman! Hur många komplicerade flätor och engelska böcker du än måste ta dig egenom! =)

Detta blev ett väldigt flummigt inlägg men det får funka ändå! =)


Kommentarer
Postat av: Johannes

Hejsan.

Jag har samma problem som du angående apostrofer, det blir bara ´´e´´e´´e´´e´´e´´e´´e´´e´´e´´e hela tiden. Stör mig nåt otroligt, och du är den förste jag hittar med samma problem.

Blogginlägget är rätt gammalt, så läser du detta undrar jag helt enkelt om du har löst problemet? I så fall hur?

Svara gärna per mejl.

Tack på förhand :)

/Johannes

2007-04-16 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0