Jobbmöte mm!

Idag har jag haft mitt första jobbmöte! Eller vad man nu ska kalla det.. Vi från mitt jobb, dvs. jag, André, Johan och lennart åkte hem till våra chefer Roger och Margaret(h)a och fick käk och hade möte. Riktigt trevligt faktiskt! Annars kan vi aldrig träffas allihopa! Det är juh alltid nån som jobbar! Men ikväll hade vi hyrt in Magnus från Preem i Färila!

Annars så består mitt liv endast utav jobb just nu... Jag fyller år nästa lördag och då har André inflyttningsfest! Jag vill festa och sen gå ut men vi får se hur det blir....

Jag skulle ha ringt Hanna idag cokså, men jag glömde bort det! Mådte få tillbaka alla spel jag har där! TVspel och RISK! Jag hade säkert en massa fler grejer där men de har de säkert slängt... Fan, jag skulle vilja få en förklaring på vad som hände mellan oss! Vi var värsta tajta gänget förut och helt plötsligt en dag så kommer jag på att de har slutat ringa mig och hittar på en massa saker utan mig mm... Skitjobbigt! Jag vet faktiskt inte vad jag gjorde för fel!? jag var tydligen egoistisk men jag har aldrig fått en förklaring på vilket sätt.. och jag tycker att jag förtjänar en förklaring! Vi var juh värsta tajta juh! Och nu träffas vi aldrig.. Vad gjorde jag för fel? var jag så elak? jag måste juh ha gjort nått?!? *suck*

Tänk vad skönt det vore med en riktigt bra vän nu!

Fan... Mitt sociala liv består nästan bara utav mitt jobb?! Det är juh sjukt!!! Jag har fått förklarat för mig att jag kan vara "lite för mycket" ibland.. Och att människor därför tror att jag är falsk... Men jag ÄR en glad, positiv, sprallig tjej! Får man inte vara det? Ska jag verkligen tona ner min personlighet?! Ta bort en del av den jag är?! Har fått hört att jag är lite som Carolina Gynning till sättet.. Tar för mig för mycket och är för sprallig och "för mycket"... Humn?! HJÄLP!!

Kommentarer
Postat av: Mikaelac

hur i hela fridens namn kan nån klaga på din personlighet? carolina gynning? ööö hur kan dom jämnföra er! älskar din personlighet gumman och vafan folk ska väll vad glada att det finns så underbart glada och snälla vänner som du! hade velat haft dig runt omkring mig hela dagarna om vi bodde närmare!

stå på dig gumman, du förtjänar bättre!

/Din för alltid trogna vän Ela!

2007-01-06 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0