Fallen...

Jag, Kraken och Kattis!

Jag, Karaken (som Kattis vann!!!) och Kattis!


Fy fasen vad jag saknar Kattis just nu! Ska ringa henne bara jag bloggat klart... =) =) Bilden är ifrån Liseberg i måndags när jag å Kattis var där! träffade Ela och Jeanette där med! Berättar om det  i nästa "bloggning".. =)

Nu är klockan 02:39 och jag är precis hemkommen från jvg (Järnvägs) och jag har haft jättekul! Men jag saknar Kattis!! Ja, det gör jag! Hon är alltid saknad! I alla fall av mig! LÄTT!!
Jag är i alla fall glad att jag fick iväg min rumpa till jvg ikväll, har haft en sååå bra kväll!! men som sagt, det är inte helt 100% utan min andra hälft, partypinglan Kattis! =(

Jag kan juh erkänna att det är någon öl och cider i min kropp och då börjar på en gång alla tankar komma till en.. En tanke som håller sig kvar är "No I don't get to hold him tonight" .. Vet inte varför... Saknar bara nån att hålla om, å inte vem som hellst! Utan just HAN! Ni vet.. HAN! Han som är den enda rätta för mig! Jag vet inte om han finns därute men jag vill tro det! Jag vill känna den där känslan av att älska någon! jag har kännt det förut och jag känner mig så lyckligt lottad som har upplevt det! Jag vet att det finns! Äkta kärlek! Fy fasen vad jag saknar det! Just då var det skit, det var det! För han hade inte tid med mig men jag älskade verkligen honom! Det gjorde jag!! Det här är väl egentligen för privat för en "blogg", men vaffan! Jag vill verkligen känna av kärleken igen! Jag vill känna att det "bränner och pulserar" bara man nuddar vid varandra, som om man hör ihop... Att när ens blickar möts så studsar det till i hjärtat! Jag minns det så väl! Varför gick det inte som jag ville?! Varför?!

Jag är så sjukt avundsjuk på Ela och Emil! För de är såååå underbara mot varandra! De är verkligen "meant to be".. Jag vill också ha en sån! En som jag är menad att vara med! Visst, jag är bara 20 år och har hela livet på mig.. Men jag älskar att vara kär! Det kan vara det bästa som finns och det värsta som finns, jag har kännt på båda med samma person.. Snäll du! DU som är den där, kom och ta mitt hjärta! Jag vill det!!

Så du som jag inte får hålla om ikväll, se till att jag får det nån gång i alla fall! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0