Helgen!

Vad less jag blev igår.. Skrev ett långt inlägg igår å sen när man trycker på knappen "Spara och publicera" så står det..l "ERROR" Allt borta.. Jag orkade bara inte skriva om det.. =) Men here we go again...

Mojito

I fredags vart det lite partajande! Jag å André hade bestämt att vi skulle grilla hemma hos min mamms å papps och dricka lite öl och cider å spela lite kubb å sånt kul! =) Så jag hade bytt pass med Johan och jobbade 9 till 15.. Sen åkte jag hem till leggan och gjorde mig iordning.. Spaade lite, ni vet.. Ducha, raka benen, peeling, smörja in sig, måla naglarna.. (Fast jag målade faktiskt inte naglarna.. =) (onödigt fakta) Sen stacka jag hem till mamma å pappa och väntade på André, Helena och Thommy! Det tog en jäkla tid för dem att masa sig till mig.. =) De kom vid halv 8 ungefär så då satte vi igång på en gång och grillade! MUMS vad gott det var! Sen spelade vi lite kubb.. Först jag och Helena mot André och Thommy.. De vann.. Då ville vi ha revanch å dte fick vi verkligen för vi vann överlägset! =) =) Sen bytte vi lag så då spelade jag å Thommy mot André och Helena... Sen så utnämnde jag mig och Thommy till "totala vinnare" eftersom vi vunnit 2 gånger både två.. =) Pelle och Sara tittade förbi en sväng också men de skulle hem och kolla på film och var trötta så de stannade tyvärr inte.. men dte tar vi igen en annan gång!! =)
Efter kubben åkte vi hem till min legga och spelade lite TWISTER! Sååå skoj! *haha* Micke och Olov kom föbi en sväng också.. Jag var på partyhumör och jag ville gå ut, men ingen annan var utgångsugen.. *wtf* Så jag satt ute på balkongen och snyftade och tänkte "Faaaan, att jag inte har Sara-Johans nummer!!" (Sara-Johan heter egentlige bara Johan.. Han brukar kalla Kattis och mig för Rune och Steve.. lång historia, den tar vi nån annan gång...) Aja, jag gick in igen och fortsatte spela twister.. Då ringer det på hem telefonen (vad vill mamma nudå?!)..

"Hej, det är Johan!"
  Varav jag svarade ungefär såhär:
"AAAAAAAHHH, vad läskigt jag satt nyss å tänkta att fan att jag inte har ditt nummer åsså ringer du åsså shit vad coolt för dte är typ ingen som vill gå ut här med mig å jag vill ut å jag visste juh att du skulle ut åsså ringer du mig shit shit vad coolt..."

*haha* Så vi bestämde att vi skulle träffas på Järnvägs! Micke ville följa med *tack* =) till jvg och när vi var framme så kom han på att han inte hade legget på sig.. Så han måsta vända och hämta det! Men jag gick in i alla fall.. Gick till baren och beställde en cider.. Då dök någon upp som jag kännde igen.. Carl-Johan! Så vi stod och snackade ett tag åsså lovade jag att jag skulle lägga upp bilden som vi tog på oss då.. =)  Okej då, den här bilden är för din skull! =)

C-J och Moi

Sen så hittade jag Johan-Sara på dansgovet ute! Kramkalas blev det plus lite mer av snacket som gick ungefär såhär: "Det var som om du visste att jag ville att du skulle ringa mig eftersom du ringde mig precis efter att jag tänkt att jag inte hade ditt nummmer, skitballt..."
Sen gick jag in och tog en runda inne och helt plötsligt står det någon framför mig som jag känner igen.. Pär Besvär!! Kramkalas igen!! Det var jättelängesen jag träffade Pär så vi hade mycket att prata om! Pär är typ min bästis på krogen.. =) Förut innan han flyttade så träffades vi nästan jämt när det var partydags! Så jag å Pär å Sara-Johan gick ut och röjde lite på dansgolvet! =)
Det vart hemgång vid 2 tiden när jvg stängde.. Då var jag på skitbra humör! Men när jag kom hem så svängde det om.. Jag ringde Kattis och grät en tår.. Saaaknar henne!! =// Men sen vart allt bra igen! =)

På lördagen jkobbade jag 15-21 och dte gick väl bra, jag blir typ aldrig bakis så dte var luuugnt! =) Min teaterkompis Anna ville ha med mig ut på krogen idag igen men jag pallade inte! Jag var så himla trött plus att jag skulle öppna macken klockan 9 morgonen efter.. Så jag gick hem och sov istället! =) Men det säger jag då att jag å Anna SKA ut och festa nån helg snart! =)

Pö söndagen var dte jobb och sen cyklade jag hem till mammaoch pappa, sne cyklade jag hem tilll leggan, sen cyklade jag hem till mamma och pappa igen.. varför jag cyklade så mycket beror på att pappa äääntligen hittade mih cykelnyckel! Den har varit borta i över ett år så det var riktigt skoj att cykla på min cykel igen! =)

I måndags var jag och André till Hudik en sväng i värmen! Jag storshoppade (2 toppar och 2 hårband) =)... André köpte presenter till sin flickvän Helena som fyller år snart.. =) Sen jobbade jag...
I tisdags jobbade jag å gjorde faktiskt inte så mycket mer.. Jag blir så seg när dte är så varmt! Jag klagar absolut inte!! Men jag blir slö utav vädret.. Jag skyller på det! =) =)
Idag ska jag städa och göra lite drillkoreografi! Sen ska jag jobba ikväll!! =) André är ledig så då får jag ta hans pass.. Ska jobba varenda dag den här veckan, men då blir det kul när lönen kommer.. *kaching!!* =) =)

Nu ska jag spara det här på word innan jag trycker på "Spara och publicera".. Den här gången ska det inte få försvinna... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0