Lördagsångest!

*suck*
Nu har man slutat jobba, klockan är 21:19, det är lördag och livet känns helt meningslöst... Inte fan ska man sitta själv en sån här fin lördag och fundera över om man kanske ska ta och gå å lägga sig?! Men vad ska man hitta på då? Kvällen får inte bli alltför sen eftersom jag börjar jobba klockan 9 imorgonbitti plus att jag hade tänkt försöka komma upp klockan 7 så jag hinner ta en morgon promenad med.. Alkoholhaltiga drycker får jag ej dricka eftersom jag satt mig själv på diet och tänker vara stenhård på det (i alla fall den här veckan..) =) Så en fylla med mig själv får jag inte heller... Samtidig som jag känner mig ensam vill jag inte ringa efter någon, för jag är rätt trött och seg efter jobbet och inte speciellt social.. Varför kan det inte vara söndag idag? Om det hade varit söndag hade det varit helt okej att sitta och bara sega, men det får man inte göra på en lördag!! Speciellt INTE om det är finväder!

Pratade med Kattis idag! Vi ska åka till Liseberg (!) den 17 juli!! *weeehiiii* Fan vad kul! =) Jag längtar som bara den, det ska bli så kul!! Jag får sätta mig ner och längta tills dess och kolla på lite bilder från Karlstad och längta tillbaka dit... =) Lägger in lite fler bilder ifrån den underbara helgen!! =)

Vi!

Tripp trapp trull hemma hos Ela! Från vänster: Ela, Kattis, jag och Karin!

Vi på nöjes uteservering

Alla vi brudar på Nöjes uteservering! med våran kanna (!) drink! *haha*

Ela och jag

Ela och jag ute på Arena!

Ela, jag och Karin igen!

Ela, jag och Karin på Harrys!

Ela, jag och Karin

Ela, jag och Karin hemma i Emils och Elas soffa!

Kattis och Emil

Underbart kort!! =) Kattis och Emil!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0