Puss!

Puss

Kattis och jag på den gamla goda tiden när hon bodde här i Ljusdal! =)
På den tiden då jag var blond... =)

Saknar Kattis som bara den! Ska bli så sjukt kul att åka och hälsa på henne imorgon! 13:50 går mitt tåg mot Bollnäs , Gävle och Norrköping! Har bara 2 minuter på mig att hoppa av bussen och in på tåget i Bollnäs! =) Men det klarar jag! =) Hoppas jag.. *skratt* 20:25 ska jag vara framme i Norrköping och jag hoppas att det inte blir alltför mycket förseningar... =//  Det är så jobbigt!!
 
Sen på söndag sticker jag en sväng till Jönköping och Pelle! =) =) Där stannar jag i ca ett dygn sen åker jag till GBG där Kattis möter upp mig.. Sen ska vi på LISEBERG!!! Det ska bli skitkul! =) =)

Nu är jag så sränd så jag inte kan sova.. Ska upp klockan 7 imorgon eftersom jag börjar jobba klockan 9 åsså ska jag fixa några grejer före! jag hatar att stressa så därför är dte lika bra att gå upp i tid! Klockan är 01:12 just nu å jag borde verkligen inte sitta här utan försöka sova.. men det känns lönlöst.... =) hade svårt att sova till och med igår så hur ska det då gå idag?! *haha* Får sova på tåget imorgon istyället.. eller "Sova kan man göra när man är död..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0